-
Фестиваль у Хмельницькому
17.10.2019Сьогодні у рамках всеукраїнського фестивалю «Starytskyi Theatre Fest - 2019» (м.Хмельницький) Волинським облмуздрамтеатром ім. Тараса Шевченка буде показано виставу "Ведмідь. Пропозиція" Антона Чехова в постановці режисера заслуженого діяча мистецтв України Михайла Ілляшенка, художник-постановник - Богдана Бочкай. Побажаємо успіху!
-
І ще одини фестиваль
21.09.201921 вересня в рамках ХІІ Всеукраїнського фестивалю "Тернопільські театральні вечори. Дебют" (місто Тернопіль) було показано виставу "Повернення в Соренто" Альдо Ніколаї в постановці режисера заслуженого діяча мистецтв України Михайла Ілляшенка, художник-постановник - Ірина Попандапуло.
-
Фестиваль
11.09.2019Сьогодні колектив театру вирушив до міста Брест (Білорусь), де 12.09 2019 року в рамках XXIV Міжнародного театрального фестивалю "Белая Вежа" буде показано комедію на дві дії "Шельменко-денщик" Григорія Квітки-Основ'яненка в постановці режисера Павла Гарбуза, художник-постановник - Галина Івашків.
-
Фестиваль "Під цвітом сакури"
13.04.2019Сьогодні в рамках ІІІ фестивалю камерного театрального мистецтва "Під цвітом сакури" (місто Ужгород) Волинський обласний академічний український музично-драматичний театр ім. Т.Г.Шевченка покаже виставу за творами Антона Павловича Чехова в перекладі з російської Антіна Хуторяна "Ведмідь. Пропозиція". Режисер-постановник - заслужений діяч мистецтв України Михайло Ілляшенко, художник-постановник - Богдана Бочкай.
-
Гастролі
02.04.20192, 3 квітня у приміщенні Рівненського академічного українського музично-драматичного театру будуть показані вистави: "Століття Якова: Перше кохання" (Поліська рапсодія) драма на дві дії Володимира Лиса в постановці режисера Миколи Яремківа та музична драма на дві дії "Циганка Аза" Михайла Старицького в постановці режисера заслуженого діяча мистецтв України Михайла Ілляшенка.
-
Диплом лауреата
10.10.2018Вітаємо актрису театру Владиславу Курач, нагороджену Дипломом лауреата ХХІІ Всеукраїнського конкурсу професійних читців ім. Лесі Українки.
-
Нагороди
06.10.2018Вистава "Жінки - це ще ті БЕСТІЇ" за п'єсою Марка Камолетті "Боїнг-Боїнг" нагороджена дипломом "Приз глядацьких симпатій" на фестивалі "Тернопільські театральні вечори. Дебют". Вітаємо нашого колегу актора Ігоря Натанчука з дипломом "За кращу чоловічу роль" (роль Робера у комедії "Жінки - це ще ті БЕСТІЇ").
-
Фестиваль
19.09.201819 вересня в рамках фестивалю "Тернопільські театральні вечори. Дебют" буде показано дипломну виставу випускників акторського відділу ВККіМ ім. Ігоря Стравінського "Боїнг-Боїнг" Марка Камолетті в постановці керівника курсу Народного артиста України Анатолія Романюка, художник-постановник Богдана Бочкай.
-
Відгук
27.04.201824 квітня цього року вистава "Стіна" в постановці Галини Стефанової була представлена на фестивалі "Під цвітом сакури", який проходить у місті Ужгород.
На сторінці "Закарпання онлайн" у рубриці блоги (http://zakarpattya.net.ua/Blogs/180977-Taras-+-Varvara-) було опубліковано враження глядача від вистави:
Тарас + Варвара
Фестиваль камерних театрів в Ужгороді продовжився виставою Волинського академічного обласного театру ім. Т.Шевченка “Cтіна” за п’єсою Ю.Щербака (моноверсія Г.Стефанової та М.Мерзлікіна).
Ясно, що театру з таким іменем судилося мати в репертуарі подібний спектакль. Це вже класика камерного жанру, моно-вистава про роман Т.Шевченка і Варвари Рєпніної (1808 – 1891). Княжна, Рюріківна (з чернігівських Ольговичів), правнучка гетьмана, онучка фельдмаршала, дочка віце-короля Саксонії і правителя Малоросії, племінниця декабриста. І нащадок гайдамаків, нинішній богемний художник і літератор, завтрашній арештант і рядовий колоніального війська. Дві України, дві досить генетично різні версії однієї української людини так і не змогли знайти спільної мови. Подібне в нашій історії відбувалося ледве не щодня, але від того дана love-story не стає менш трагічною. Спектакль про українську нереалізованість, про те, що так і лишилося поза дужками дійсності.
Хоча Шевченка немає на сцені, він буквально заповнює собою все дійство. Він дав можливість малоросійській аристократії нарешті стати врівень з польською шляхтою – хай та втратила державу, зате має багату мову і розвинуту літературу, має поезію, національну міфологію, завдяки якій може гордо споглядати російське дворянство, протистояти йому. Завдяки Шевченкові старшинські роди типу Рєпніних повертаються до своїх багатовікових витоків. То ж у тому романові було багато містичного, а водночас присутня там і якась інфернальна сила, що стала поміж закоханих. На сцені вона матеріалізована досить тендітною ширмою, проте тендітність оманлива.
Пушкін одружився з праправнучкою П.Дорошенка, що призвело його до передчасної смерті. Шевченко зігнорував правнучку К.Розумовського, результат той самий. Стіна. Дві України не сприйняли одна одну. Нині вже маємо не дві України, а добрий десяток, проте ситуація та сама. На карту було поставлено дуже багато. В результаті виграшу вся історія України могла піти іншим шляхом. Історія показаної нам жіночої поразки повчальна, вона дратує своєю елементарністю і водночас складністю. Це як теорема Ферма – формулювання зрозуміле навіть школяреві, а на пошук доказу пішло понад три століття. Тільки теорема Рєпніної ще химерніша.
Варвара, Варет (Світлана Органіста) на сцені змінюється щоп’ять хвилин. Артистка грає аристократку від А до Я. Порівняно з нею англійський газон, що підстригався два століття – так собі, галявинка для пікніку. Це якийсь складний сучасний музичний синтезатор, що постійно сам налаштовується, переходить з одного регістру в інший, звучить щоразу іншим голосом. За якісь 75 хвилин Варвара постає перед глядачем у доброму десяткові різних убрань, демонструє десятки різних виразів обличчя і настроїв – від передчуття закоханості до повного відчаю. Актриса бере кожного глядача за руку, наче Вергілій Данта і веде нас кудись у глибини жіночої психології. Від цього вона не стає більш зрозумілою, але здається, що от ще трохи – і щось збагнеш. Варвара говорить ніби про прості, повсякденні речі, але там стільки підтексту, що спершу намагаєшся пробитися до нього, а потім тільки втомлено махаєш рукою.
Віолончеліст (Микола Яциняк) нагадує про себе у найбільш драматичні моменти. Без нього було би взагалі мотрошно, оскільки дійство нагадує якийсь відьомський танок, Елевсінські містерії. Музика, мов нитка Аріадни, все таки зв’язує тебе з об’єктивною реальністю.
З театру виходиш притлумленим. Розумієш, що там бавилися з твоєю підсвідомістю, залізли кудись, куди ти нікого не пускаєш, показали тобі дзеркало, до його краще не заглядати. Вистава дуже психоделічна, гіпнотична, навіювальна. Такий собі психотерапевтичний сеанс з усіма його класичними атрибутами. Коли починає відпускати, переживаєш справжній катарсис, просвітлення. Арзхетипічні історії переживаються кожним по-своєму. Коли переживаєш це у театрі, воно все-таки менш болісно, ніж у житті.
Сергій Федака, Закарпаття онлайн.Блоги25 квітня 2018р. -
Фестиваль на Закарпатті
25.04.2018Сьогодні колектив театру повертається з міста Ужгород, де в рамках ІІ фестивалю камерного театрального мистецтва "Під цвітом сакури" 24 квітня було показано виставу "Стіна" Юрія Щербака, моноверсія Галини Стефанової та Миколи Мерзлікіна, в постановці Галини Стефанової.
Новини
Сторінка 1 з 7.
наступна
телефони
+38 (0332) 72-54-60
+38 (0332) 72-53-03
Анонси
-
Коза-дереза
1 грудня
26 січня -
Ведмідь. Пропозиція
6 грудня
17 січня -
Пітер Пен
8 грудня -
Століття Якова: Перше кохання.
8 грудня
25 січня -
Обережно-жінки
11 грудня
5 січня -
Повернення в Соренто
12 грудня
31 січня -
Безталанна
15 грудня
30 січня -
Різдвяна ніч
8 січня
11 січня
18 січня -
Різдвяний концерт
9 січня
12 січня
14 січня -
День народження кота Леопольда
19 січня -
Різдвяний концерт
19 січня -
Різдвяна ніч
23 січня -
Замовляю любов
24 січня -
Дитина в дарунок
26 січня -
Форум
-
агов!!! хтось живий ще є???
18:45 13.11.2019
-
вхід на форум
11:26 22.04.2019
-
Основи поведінки на форумі, та загальні поняття.
16:02 26.04.2011